wtorek, 27 lutego 2018

Wywiad z Maximilianem Steinerem

Hejka! Wiem, że od dawna tutaj nic nie było. Nie umiem Wam wytłumaczyć dlaczego, po prostu tak wyszło. Postanowiłam dzisiaj dodać wpis, bo w sumie trochę za tym tęsknię. Aktualnie mam dużo czasu, bo dopiero zakończyłam ferie, a że jestem chora to jeszcze z tydzień będę w domu. Nie chcę tutaj już raczej dodawać autografów, a wolałabym coś w stylu wywiadów czy relacji z zawodów. Od czasu ostatniego wpisu moja kolekcja powiększyła się  chyba tylko o kilka autografów i 2 plastrony. Przybyło mi trochę wspomnień, bo podczas wakacji udało mi się być na Letnim Grand Prix i Letnim Pucharze Kontynentalnym w Wiśle. Jak Wam się dotychczas podobna sezon, a jakie macie wrażenia po Igrzyskach Olimpijskich? Mi ten sezon bardzo się podoba i cieszę dobrej formy Kamila Stocha, a co do IO cieszę się z złota Kamila i brązu naszej drużyny i oczywiście z wygranej Norwegów! Czy Wam też tak mija szybko ten sezon? Jak pomyśle, że za miesiąc koniec sezonu to nie wierzę, jak to szybko minęło. Choć w sumie jeśli chodzi o mnie to już bardzo nie mogę doczekać się wakacji i wyjazdów na skoki. W dzisiejszym poście mam dla Was wywiad z Maximilianem Steinerem. 

Maximilian Steiner (ur. 4 maja 1996) – austriacki skoczek narciarski, reprezentant klubu WSV Bad Ischl. Drużynowy medalista Zimowego Olimpijskiego Festiwalu Młodzieży Europy 2013 i Mistrzostw Świata Juniorów w Narciarstwie Klasycznym 2016.


MS: Cześć Max! Mogę zadać Ci kilka pytań?
MS: Hej! Tak, oczywiście!

MS: Jak zaczęła się twoja kariera? Kto zainspirował Cię do skakania?
MS: Zacząłem w wieku 10 lat, gdy rozpocząłem szkołę, a mój kolega z klasy był już skoczkiem narciarskim. Zapytałem go czy mogę spróbować i dowiedzieć się czy mi się spodoba. Tak zaczęła się moja przygoda z tym sportem.

MS: Kto jest twoim idolem?
MS: Aktualnie nie mam żadnego idola, próbuję wypróbować dobre rady od każdego na mnie.

MS: Co lubisz robić w wolnym czasie oprócz skoków?
MS: Lubię uprawiać różne sporty, słuchać muzyki oraz czytać.

MS: Lubisz zawody  w Polsce?
MS: Tak, kocham konkursy w Polsce, ponieważ jest tam zawsze wiele fanów. To jest super dla nas sportowców, gdy tyle osób przychodzi na zawody i docenia nasz codzienny trening.

MS:  Brałeś udział w "Beskydy Tour". Co możesz o tym powiedzieć?
MS: To był świetny turniej, super skocznie i fajne konkursy. Jedynie pogoda w Wiśle i Frenstacie nie była najlepsza. Chciałbym zobaczyć ten turniej w kalendarzu na przyszły sezon. To jest naprawdę super pomysł!

MS: Jakie są twoje największe sportowe marzenia?
MS: Wygrać w Turnieju Czterech Skoczni.

MS: Jakie skocznie należą do Twoich ulubionych, a za jakimi nie przepadasz?
MS: Lubię wiele skoczni, ale do moich ulubionych należą skocznie w Iron Mountain, Lillehammer i Wisła Malinka jest również fajna, a moje pierwsze skoki na niej odbyły się podczas "Beskydy Tour". Nie lubię zbytnio normalnej i dużej skoczni w Planicy.

MS: Bardzo dziękuję!
MS: Ja też dziękuję!

 Mam nadzieję, że Wam się podoba! Postaram się w najbliższym czasie przygotować dla Was kolejny wywiad!

4 komentarze:

  1. Bardzo się cieszę że wróciłaś na bloga :) Wywiad super ! Myślę że zostaniesz na dłużej :) W wolnym czasie zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wywiad jest bardzo ciekawy :) Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super strona gratuluje i zapraszam do siebie :)
    http://gadzetydobrydzien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń