środa, 27 lipca 2016

#48 Aleksander Zniszczoł

Hejka! Co tam u Was?  Jak minął Wam ten tydzień? Ja przeżyłam najlepsze dni w swoim życiu i spełniłam największe marzenia! Na pewno nigdy nie zapomnę tych 4 dni w Wiśle! Tak bardzo nie mogłam doczekać się tego LGP, a to już po. Szkoda, że to tak szybko minęło. Nawet nie żałuję tych 8 godzin do Wisły, i z powrotem  kolejnym 8 godzin. Niesamowicie cieszę się z każdych chwil spędzonych w tym cudownym miejscu. Dopiero się skończyło to LGP, ale ja już mam nadzieję, że za rok również uda mi się pojechać. Byłam również na MMO w Szczyrku. Jak w Wiśle, i w Szczyrku udało mi się zrobić zdjęcia z skoczkami. Drużynówkę w Wiśle w pięknym stylu wygrali Norwegowie, konkursów indywidualny wygrał Maciej Kot, który utrzymał żółtą koszulkę lidera. Natomiast w Szczyrku na najwyższym stopniu podium stanął Janek Ziobro. Więcej o obydwóch zawodach opowiem Wam w relacjach, które zamierzam napisać. U mnie w skrzynce nadal pusto, a u Was? Chyba muszę wziąć się za pisanie nowych listów. Zapraszam do zakładki wymiana! 

Aleksander Zniszczoł (ur. 8 marca 1994 w Cieszynie) − polski skoczek narciarski, indywidualny wicemistrz świata juniorów z 2012, zwycięzca Letniego Pucharu Kontynentalnego 2011. W drużynie zdobył złoty medal MŚJ 2014, Zimowej Uniwersjady 2013 i Zimowego Olimpijskiego Festiwalu Młodzieży Europy 2011, a także dwa srebrne podczas MŚJ w 2012 i 2013 roku.

Czyj autograf? - Aleksander Zniszczoł
Jak zdobyłam? - Napisałam na adres kadry B, który mogę podać przez maila.
Autograf z dedykacją? - Tak
Ile czekałam? - 16 dni


Wypchanych skrzynek i miłego tygodnia!

8 komentarzy: