środa, 20 lipca 2016

#47 Krzysztof Leja

Hejka! Jutro dzień, na który czekają wszyscy fani skoków narciarskich - kwalifikacje do konkursu LGP w Wiśle! Bardzo, bardzo się z tego powodu cieszę! Jeszcze tydzień temu nie myślałam, że spełnię największe z swoich marzeń i pojadę na zawody! W Wiśle będę od piątku, wyjeżdżam z samego rana, ponieważ mam ponad 7 godzin drogi. Będę tam do poniedziałku, jeśli się uda to możliwe, że pojadę w niedziele na Międzynarodowy Memoriał Olimpijczyków w Szczyrku. Chcecie relacje z LGP lub z tego Memoriału - jeśli tak to piszcie w komentarzach! Zdjęcia i filmiki będzie mogli znaleźć na moich social-mediach: snap - martyna_11004 i instagram - martyna_1104 ZAPRASZAM <3 Na razie pustki u mnie w skrzynce, a u was? W sobotę nie będzie wpisu, więc kolejny autograf za tydzień!

Krzysztof Leja (ur. 21 lutego 1996 w Zakopanem) – polski skoczek narciarski, reprezentant klubu AZS Zakopane. Pochodzi z Koniówki, jego trenerem jest Krzysztof Sobański, rozpoczął karierę w 2002.
  
Czyj autograf? - Krzysztof Leja
Jak zdobyłam? - Napisałam na adres Krzysztofa, który mogę podać przez maila
Autograf z dedykacją? - Nie
Ile czekałam? - 16 dni


Do zobaczenia w Wiśle! Miłego wyjazdu do tych co jadą! Wypchanych skrzynek!

10 komentarzy:

  1. U mnie pustka zalegla w skrzynce od czasu mojego pierwszego i jesynego autografu. Cóż...
    Gratuluje tego podpisu u calej Twojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje ! U mnie też pustki :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) http://ola-zbiera-autografy.blogspot.com/2016/07/60-sebastian-rode.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!
    http://autografy-julii.blogspot.com/2016/07/historia-ze-skokami-i-zbieraniem.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję, zapraszam na pierwszą część relacji z LGP w Wiśle :)
    http://skokinarciarskie98.blogspot.com/2016/07/relacja-z-letniego-grand-prix-w-wisle.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! http://skijumpersgrafy.blogspot.com/2016/07/43-karl-geiger-powrot-z-lgp-w-wisle.html

    OdpowiedzUsuń