piątek, 23 czerwca 2017

"Moim największym marzeniem jest złoto olimpijskie i Mistrzostwo Świata", czyli wywiad z Karolem Niemczykiem

Hejka! Wybaczcie, że tydzień temu nie było wpisu, ale nie miałam kompletnie czasu. Dwa tygodnie temu ogłosiłam konkurs na pocztówki i autografy. Tydzień temu wybrałam zwyciężczynie oraz się z nią skontaktowałam. Konkurs wygrała Hanna Soboń! Dziękuję wszystkim za udział i gratulacje dla Hani! W tym tygodniu przyszedł do mnie jeden list, w którym znajdowała się rzecz o której marzyłam od bardzo dawna. Pewnie większość z Was już wie co to jest, a mianowicie jest to plastron Daniela Andre Tande. Jestem niesamowicie szczęśliwa, że w końcu udało mi się zdobyć jego bib. Więcej o tym opowiem w następnym wpisie. W czwartek w końcu przyszły mi bilety na LGP. Już się nie mogę doczekać. Jeszcze tylko 20 dni do  kwalifikacji! Kto z Was też się wybiera? Jestem taka szczęśliwa, że zaczęły się już wakacje! Chciałabym Wam życzyć udanych wakacji! Teraz zapraszam do wywiadu!

Karol Niemczyk to polski junior urodzony 6 maja 2001 roku. Od sezonu 2017/2018 należy do Kadry Polski Juniorów. Reprezentuję klub LKS Klimczok Bystra. Jego rekord życiowy wynosi 136 metrów.



MS: Hejka, mogę zadać Ci kilka pytań?
KN: Hej, jasne.

MS: Jak wyglądał początek twojej kariery, kto zainspirował cie do skakania?
KN: Chciałem uprawiać jakiś sport zimowy, ale narciarstwo alpejskie średnio mi pasowało więc uznałem, że skoki są lepszym rozwiązaniem, a dziadek znał trenera więc spróbowałem.

MS: Kto jest twoim autorytetem?
KN: Moim autorytetem jest Noriaki Kasai.

MS: Co lubisz robić w wolnym czasie, oprócz skoków?
KN:  Lubię grać w CS:GO i ASG.

MS: Wolisz skakać latem, czy wolisz zimą?
KN: Wolę skakać zimą.

MS: Czy w kadrze masz jakiegoś dobrego kolegę, z którym się najbliżej trzymasz?
KN: Wszyscy są fajni, a najlepszy Kacper Juroszek.

MS: Jak łączysz skoki, naukę i inne obowiązki?
KN: Ciężko jest to połączyć, ale na razie skoki są dla mnie na pierwszym miejscu, a nauka potem jak coś będzie gorzej ze skokami.

MS: Co czułeś po dołączeniu do kadry?
KN: Byłem szczęśliwy, że dostałem taką szansę i teraz trzeba ją wykorzystać.

MS: Jaka jest twoja ulubiona skocznia?
KN: Moją ulubioną skocznią jest Planica K120.

MS: Jakie są twoje największe sportowe marzenia?
KN: Moim największym marzeniem jest Złoto Olimpijskie i Mistrzostwo Świata.

MS: Dziękuję za wywiad!
KN: Ja też dziękuję!

Mam nadzieję, że wywiad Wam się spodobał!

8 komentarzy:

  1. no widzisz nie przekręciłaś słów i jest fajnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Miejmy nadzieję, że będzie z niego pociecha, zapowiada się na dobrego skoczka. Wywiad dobry, pytania krótkie, zwięzłe i na temat :)
    Zapraszam na nowy post: https://autografyzuzy.blogspot.com/2017/06/25-severin-freund.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wywiad :)
    Zapraszam do mnie na nowy post
    http://autografyjr.blogspot.com/2017/06/marian-opania.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny wywiad :))
    https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń