poniedziałek, 29 maja 2017

Nowa twarz w kadrze juniorów, czyli wywiad z Kacper Juroszkiem

Hejka! Na początku chciałabym Was bardzo przeprosić za moją długą nieobecność na blogu. Przez dużą ilość nauki nie miałam czasu, aby wstawiać coś tutaj. U mnie w szkole jest to ostatni tydzień wystawiania ocen i już od 2 czerwca będą wstawić wpisy regularnie co sobotę! Dzisiaj zostałam w domu i mam trochę wolnego czasu, więc piszę dla Was!Jestem bardzo szczęśliwa, że jeszcze tylko 4 tygodnie i wakacje!! Tak bardzo nie mogę się już doczekać i oczywiście co raz bliżej LGP! Przez ten czas co nic nie dodawałam przyszły mi tylko 2 listy. Aktualnie też nie miałam czasu ani weny aby pisać jakiekolwiek prośby o autografy. Każdy z was już pewnie widział, że Wisła zainauguruję Puchar Świata w sezonie 2017/2018! Jestem mega szczęśliwa z tego powodu i mam nadzieję,  że uda mi się przekonać rodziców, żeby jechać! Pewnie zauważyliście, że jest kilka nowych twarzy w kadrach Polski na ten sezon. Ja postanowiłam, że zrobię wywiady z tymi osobami i już dzisiaj mam dla Was pierwszy z nich!

Kacper Juroszek to polski junior urodzony 05.06.2001 w Cieszynie. Jego rekord życiowy wynosi 130m. Należy do klubu WSS Wisła, a uczęszcza do SMS w Szczyrku. Od sezonu 2017/2018 należy do kadry juniorów.


MS: Hejka, mogę zadać Ci kilka pytań?
KJ: Pewnie.

MS: Jak wyglądał początek twojej kariery, kto zainspirował cie do skakania? 
KJ: Do skoków zainspirował mnie Adam Małysz, a właściwie to jego sukcesy. W końcu pojechałem pooglądać jak chłopaki skaczą i jakoś się tak stało, że dostałem sprzęt skokowy i poszedłem na skocznie.

MS: Kto jest twoim autorytetem? 
KJ: Moim autorytetem jest Adam Małysz.

MS: Co lubisz robić w wolnym czasie, oprócz skoków? 
KJ: W wolnym czasie od treningów i skoków lubię spędzać czas z przyjaciółmi lub poszaleć na quadzie.

MS: Wolisz skakać latem, czy wolisz zimą? 
KJ: Nie ma dla mnie to większego znaczenia. W każdych warunkach czuję się dobrze.

MS: Czy w kadrze masz jakiegoś dobrego kolegę, z którym się najbliżej trzymasz? 
KJ: Raczej trzymamy się wszyscy razem, ale jeżeli chodzi o pokoje na obozach sportowych to z Karolem Niemczykiem.

MS: Jakie masz plany na sezon letni? 
KJ: Chciałbym zająć dobre miejsce na Letnich MP.

MS: Jak łączysz skoki, naukę i inne obowiązki? 
KJ: Jest to trudne... Niezależnie czy jestem na obozie, czy w szkole staram się nadrabiać zaległości, które nazbierają się podczas obozów sportowych.

MS: Co czułeś po dołączeniu do kadry?
KJ: Byłem bardzo zdziwiony, że to właśnie ja się dostałem, ponieważ nie był to mój dobry sezon.

MS: Jaka jest twoja ulubiona skocznia? 
KJ: Moją ulubioną skocznią jest skocznia k-125 w Planicy.

MS: Jakie są twoje największe sportowe marzenia?
KJ: Zdobyć medal na Igrzyskach Olimpijskim oraz na Mistrzostwach Świat.

MS: Dziękuję za wywiad!
KJ: Dzięki również!  

Mam nadzieję, że wywiad się Wam spodobał! Miłego tygodnia!

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajny wywiad ☺️ Czy Kacper jest jakoś spokrewniony z Antonim Juroszkiem?

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wywiad! Sama jestem zaskoczona jego powołaniem, oby okazał się kolejnym talentem :)
    Też nie mogę się doczekać LGP i reszty letnich zawodów <3
    Zapraszam na nowy post: http://autografyzuzy.blogspot.com/2017/05/23-gabriel-karlen-akredytacja.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny wywiad ;)

    Zapraszam na mojego bloga ;) https://autografy.wordpress.com/
    Od niedawna wznowiłam kolekcjonowanie.
    Może dodamy swoje blogi do polecanych? Jeśli jesteś zainteresowana to daj znać w komentarzu na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wywiad z resztą jak zawsze :*
    https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń