czwartek, 30 marca 2017

"Moim marzeniem jest usłyszeć hymn Polski na PŚ i Igrzyskach Olimpijskich", czyli wywiad z Kingą Rajdą

Hejka! Dzisiaj post pojawia się w czwartek, a nie w sobotę z powodu iż dzisiaj jest rok tego bloga! Bardzo się cieszę, że już rok tutaj dla Was piszę. Na początku miały być tylko autografy, ale z czasem pojawiły się również relacje, wywiady. Mam nadzieję, że podoba Wam się to wszystko. Ten rok minął mi niesamowicie szybko i super. Dziękuję wam za te 40 tysięcy wyświetleń! W konkursie, który organizowałam z okazji roku wygrała Renata Ratajczyk, której serdecznie gratuluję! Bardzo dziękuję wszystkim za udział, bo było ponad 100 komentarzy! A teraz zapraszam Was do wywiadu z naszą skoczkinią!

Kinga Rajda (ur. 22 grudnia 2000 w Szczyrku) – polska skoczkini narciarska. Mistrzyni Polski z 2016 roku, brązowa medalistka mistrzostw Polski z 2014 roku, a także letnia mistrzyni kraju z 2015 roku. Druga Polka w historii, która punktowała w zawodach Pucharu Świata kobiet w skokach narciarskich.


MS: Hejka, mogłabym Ci zadać kilka pytań?
KR: Hej, jasne.

MS: Jak wyglądał początek twojej kariery, kto zainspirował cie do skakania?  
KR: Na pewno inspiracją były zwycięstwa Adama Małysza i rozgłos o skokach, ale również było to rodzinne.

MS:Pamiętasz swój pierwszy skok? 
KR: Chyba nie pamiętam, ale była to zapewne gleba.

MS:Co lubisz robić w wolnym czasie, oprócz skoków? 
KR: Wolny czas spędzam z rodzinką,przyjaciółmi. Lubię też czytać i rysować to dla mnie taka forma odstresowania i luzu.

MS: Wolisz skakać latem, czy wolisz zimą? 
KR: Sama nie wiem, ale jako porę roku wole zimę.
  
MS: Jakie skocznie lubisz, a za jakimi nie przepadasz? 
KR: Nie lubię skoczni w Lillehammer, chociaż oddałam tam tyle skoków nie jestem w stanie powiedzieć dlaczego,ale myślę, że przez to długi płaski rozbieg. Nie lubię tez skakać we Frenstacie. Moja najukochańsze to Ramsau, Planica K120, Oberhof K120, Eisenerz, Oberstdorf mała. 

MS: Jak oceniasz ten sezon zimowy?  
KR: To był dość ciężki sezon dla mnie, byłam przygotowana celująco, ale nie wykorzystałam tego, udusił mnie stres.

MS: Jakie 3 słowa mogą opisać skoki narciarskie? 
KR: Never give up. 

MS: Jakie są twoje największe marzenia związane z skokami? 
KR: Moim marzeniem jest usłyszeć hymn Polski na PŚ i Igrzyskach Olimpijskich.

MS: Bardzo dziękuję za wywiad!
KR: Ja również. 

Mam nadzieję, że wywiad Wam się spodobał! Miłego weekendu! :)

11 komentarzy:

  1. Świetny wywiad, pokładam bardzo duże nadzieje w Kindze, mam nadzieję, że nauczy się sobie radzić ze stresem, wydaje się być bardzo miła ;)
    Zapraszam na nowy post:http://autografyzuzy.blogspot.com/2017/03/11-luiza-zotkowska.html ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wywiadu,
    Zapraszam do mnie http://autografykarolinyskoczkowienarciarscy.blogspot.com/2017/03/stefan-hula.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję super wywiadu :)
    Kinga jest przesympatyczną młodą zawodniczką!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wywiad! Przyjemnie się czytało. :) Uwielbiam Kingę! Gratulacje!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wywiadu
    zapraszam do mnie
    https://autografykarolinyskoczkowienarciarscy.blogspot.com/2017/04/najbardziej-lubie-skakac-w-iron.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny wywiad! Kinga jest przesympatyczna :)
    dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń